۱۳۸۷ آذر ۱۷, یکشنبه

نامه احمدی نژاد به اوباما

نامه احمدی نژاد به اوباما

برادر مومن آقا سید حسین آقای اوباما

آقا فرمودند السلام و علیکم و علی آباء کم الاسودین

آقا ادامه دادند که؛ وعده بزرگان ما به حقیقت پیوست و مردی از تبار بلال حبشی حاکم ثروتمندترین کشور دنیا شد. ما به عنوان ولی فقیه مسلمین خارج از ایران پیش بینی کردیم که بزودی اسلام ما دنیا را خواهد گرفت و حالا همه می بینند که این پیش بینی به واقعیت پیوست و یک برادر ایمانی حاکم امریکا شده است. از رنگ پوست شما معلوم است که شما هم مثل بنده اهل موزیک و سازهای بادی هستید. انشاءاله هرچه زودتر کنترل و امنیت خاورمیانه را به ایران اسلامی محول خواهید کرد و آنوقت ما میدانیم و حکام مرتجع منطقه که خودشان را برای بوش لوس میکردند و ما هم به خاطر رعایت احترام جناب آقای بوش هیچ چی نمی گفتیم.
آقا فرمودند بدانید که برخلاف تبلیغات رسانه های استکباری، رژیم الهی ما از صددرصد حمایت مردم برخوردار است و خود من حداقل از نود و شش و نیم درصد حمایت مردم برخوردارم. تنها چند گروهک و چند نفر از خدا بیخبر با رژیم و رئیس جمهور محبوب خوب نیستند. البته آنها هم با من خوبند ولی میگویند نیستند. از جمله این گروهکها میتوان از گروهکهای به واقع منافق طنز نویس و کاریکاتور کش نام برد. آقا فرمودند گروهک التقاطی طنز نویس را میتوان از جمله گروهکهایی دانست که همه اعضای آن گفته ها و سخنرانی های بنده و ریاست جمهوری محبوب را از الف تا یا استفاده می کنند و هیچوقت هم قدر دان نیستند. به جرات میتوانیم ادعا کنم که یکی از گروهکهایی که تا بن دندان از کاندیداتوری آقای احمدی نژاد (یعنی بنده) برای انتخابات آینده حمایت می کنند همین گروهک منافق طنز نویس هستند. نه اینکه اینها دلشان برای اسلام سوخته باشه و به خاطر آبادانی کشور و بردن پول نفت به سر سفره های مردم به ایشان علاقمند باشند. البته ما در بین اعضاء این گروهک هم تعدادی نفوذی داریم و براساس اطلاعاتی که آنها به ما داده اند، اینها علاوه بر عامل صهیونیست بودن، ترجیح میدهند که آدمی مثل دکتر احمدی نژاد، رئیس جمهور باشد تا آنها سوژه کافی برای نوشتن داشته باشند. (ما اینیم دیگه).
گفته شده این گروهک در نامه محرمانه به دبیرکل سازمان ملل پیشنهاد کرده اند که هرچه زودتر بنده از طرف سازمان ملل به عنوان مسئول طرح سالم سازی و حل و فصل بحران اقتصادی که در حال حاضر دامنگیر جهان و بخصوص غرب شده بشوم و از من خواسته شود که این مشکل را حد اکثر ظرف مدت یک ماه حل نمایم. اعضای این گروهک صهیونیستی در واقع سازمان ملل را ترغیب می کنند که راه حل های احمدی نژادی را برای برون رفت جهان از مشکل فقر و گرسنگی بخصوص در میان کودکان بپذیرد، جهان را هرچه سریعتر احمدی نژادی کند و هرچه زودتر همانطور که رهبر ما گفته اند، شورای امنیت سازمان ملل برای نشان دادن بیطرفی خودش می بایستی طی قطعنامه ای همه کودکان هفت ساله را در سال آینده به عنوان کودکان هشت ساله به رسمیت بشناسد.
استکباریان به ما میگویند که قیمت نفت پائین آمده و به بشکه ای زیر پنجاه دلار خواهد رسید. ما (این را خودم که احمدی نژادم میگویم) ضمن زدن مشتی محکم بر دهان استکبار میگوییم که ما با نفت بشکه ای پنج یا هشت دلار هم میتوانیم مملکت را اداره کنیم. همانطور که آن رئیس جمهور برگزیده اول انقلاب (همان شبدرقلی خان معروف به اندیشه قرن) که در اوائل دوران جنگ وقتی لاجوردی تهدیدش کرده بود که او را به اوین خواهد کشاند، گفته بود:
- کسی که از شن های گرم خوزستان نترسیده، از سلول سرد زندان اوین هم نخواهد ترسید. ما به موقع فلنگ را خواهیم بست.
ما هم میگوییم:
- کسی که مملکت را با نفت بشکه ای صد و شصت دلار اداره کرده، مملکت را با نفت بشکه ای پنج دلار هم اداره کند."ما هم به موقع فلنگ را خواهیم بست". اما البته قبل از بستن فلنگ، ما به موقع نشریات را خواهیم بست و به موقع دهان ها را خواهیم بست و به موقع همه مردم را اعدام خواهیم کرد. اما ای برادر ایمانی، رهبر معظم فرمودند از شما خواهش کنم که درست است که ما مملکت را با نفت بشکه ای پنج دلار هم اداره خواهیم کرد اما اگر میشود شما یک کاری بکنید که قیمت نفت دوباره همان بشکه ای صد و شصت دلار بشود که این وسط "اسلام" و رهبر مستضعفین جهان سنگ روی یخ نشوند.
مطلب بسیار مهم دیگر اینکه بنده و ولی فقیه امیدواریم که شما هرچه زودتر بسیج دویست میلیونی امریکا را تشکیل داده و به دست بسیجیان مومن امریکایی، ارتش استکباری امریکا را شکست بدهید و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان بزنید. آقا فرمودند ما در این مورد همه تجربیات بسیجی خودمان را در اختیار شما خواهیم گذاشت. البته به شرطی که شما یک چیزی به این دادگاه های اروپایی بگویید که اینقدر به نفع مجاهدین رای ندهند. اسم اینها را برادر کلینتون و آن ضعیفه وزیر خارجه اش که از حزب خودتان هستند توی لیست گذاشتند. حق و حساب این کار خیر را هم تمام و کمال دریافت کرند. کاش میشد شما توی دهان این دادگاه ها میزدید و قضات شرع این دادگاهها را که از مامورین خودتان هستند برکنار میکردید که اینقدر به نفع مجاهدین رای ندهند.
دیگر اینکه ولی فقیه مسلمین جهان همچنین فرمودند که به شما عرض کنم که ایشان شنیده اند که در امریکا پانزده شانزده میلیون شرکت وجود دارد و حالا که جنابعالی در واقع حکم ولی فقیه امریکا را دارید اگر موافق باشید ما چهار پنج میلیون از مسلمین ایرانی را که بیکارند خدمتتان بفرستیم و شما هرکدام را در یکی از آن شرکتها کار بدهید. اینجوری مشکل بیکاری کشور اسلامی ما حل میشود و شما هم اقتصادتان تا حدودی احمدی نژادی خواهد شد. بدیهی است در مقابل این خدمت به تضمین رهبر معظم ما، خداوند متعال صد در دنیا و هزار در آخرت به شما پاداش خواهد داد. ضمنا عنایت بفرمائید و به عنوان سهم امام و خمس و زکات، چند تا کشتی گوشت و گوجه فرنگی برایمان روانه کنید که قیمتهای ما یک کمی پایین بیایند و اقتصاد ما از این هم که هست شکوفاتر بشود. در عوض این، ما به شما چندتا دکترای افتخاری خواهیم داد و حتی اگر بخواهید شما را آیت اله افتخاری خواهیم کرد و یک کتاب فتوا هم برای شما چاپ می کنیم و شما را به عنوان امام جمعه موقت امریکا معرفی می کنیم. رهبر گرانقدر قول دادند که در قبال این زحمات، آقای دکتر کردان را هم میفرستیم اونجا که وزیر کشور شما بشود و کارهای امنیتی و انتخاباتی امریکا را راست و ریس کند.
مطلب خیلی مهم دیگر که آقا فرمودند بطور خصوصی با شما در میان بگذارم این است که همانطور که خود شما میدانید اینکه می گویید ما نباید بمب اتمی داشته باشیم حرف درستی نیست برادر جان. ما یک کشور اسلامی هستیم و در مقابل خداوند مسئولیم که بمب اتمی داشته باشیم. ما که بمب اتمی را نمیخواهیم که کسی را بکشیم. ما بمب را برای مقاصد صلح آمیز و کمک به مسلمین جهان میخواهیم. ما میخواهیم از بمب اتمی برق و انرژی بگیریم که بسیار هم رایج است و شما هم در این زمینه خوب است ما را کمک کنید. در صورتی که این کمک بزرگ را به ما کردید در مقابل ما عرض می کنیم که شما لازم نیست خودتان را در عراق به زحمت بیندازید و سربازانتان را به کشتن بدهید. عراق را بسپارید به ما و بروید خیالتان راحت باشد. ما عراق را هم اسلامی می کنیم و مثل ایران اسلامی امنش می کنیم. ما در این زمینه سی سال تجربه داریم. در خاتمه آقا فرمودند اگر سوالی چیزی در مورد اداره اقتصاد و نحوه برخورد با دانشجویان زیاده طلب و روزنامه های علاف ونویسندگان موی دماغ و بقیه موارد امریکا داشتید حتما بدون رودربایستی با ما تماس بگیرید:
ای حضرت اوباما شوخی نکن تو باما
والسلام و علیکم و علی بابایکم و علی بابای بابایکم و خلاصه علی همه اجدادکم.
الاحقر. دکتر محمود احمدی نژاد

هیچ نظری موجود نیست: