۱۳۸۸ فروردین ۱۳, پنجشنبه

گماشته آقا

نوروز 1388

گماشته "آقا"!!

مصاحبه خبرگزاری فارس با موفق الربیعی در باره مجاهدین و اشرف

امت عزیز حزب اله سلام علیکم. حتما خبر دارید که چند روز پیش آقای موفق الربیعی مشاور امنیت ملی عراق برای دستبوس "آقا" و رسیدگی به حسابهای عقب افتاده به ایران تشریف آورده بودند. خبرگزاری فارس که ما باشیم، برای راحتی خیال امت حزب اله که گویا نگران این هستند که نکنه زور دولت عراق به منافقین نرسه و اونا یک وقت بخواهند خطری متوجه نظام "اسلامی" ما بکنند، یک مصاحبه حضوری با آقای موفق انجام دادیم.
مصاحبه کننده که همون برادر خ..... خودمان باشد، بحمداله هیچ رابطه ای با وزارت اطلاعات و زندان اوین و سایت ایران دیدبان نداشته و یکی از فدائیان خودسر "آقا" ست که تا حالا همینطور خودسرکی و برای رضایت خاطر مقام معظم رهبری یک کارایی کرده که ذکر آنها در اینجا خوبیت ندارد. برای اینکه خودسر بودن این برادر به خودسر بودن کسانی که آن قتلهای معروف را انجام دادند وصل نشود و باعث نتیجه گیریهای خودسرکی امت حزب اله نشود، ما از بردن نام این برادر معذوریم و در گزارش این مصاحبه از ایشان با نام مخفف برادر خ که منظور همان خبرنگار است نام می بریم.

برادر خ: آقا موفق چاکریم اهلا و سهلا. نوکرتیم به مولا. عارضم به حضور ذی فضولت که ما امت حزب اله و سربازای گمنوم "آقا"، در مقابل اینهمه زحمتای شوما واسا حفظ "بیضه اسلام" لنگ انداخته و از ته دل به شما میگیم که بابا ایواله. موفق باشی.

موفق الربیعی: سهلا و اهلا. ما از همان بچگی موفق بودیم و هنوز هم هستیم. حالا ما هذا سوالکم؟

برادر خ: چطو شده که شوما تا بحال نتونستید این مجاهدین رو به ما تحویل بدین تا ما خلاصه خیال "آقا" رو از بابت اینا آسوده کونیم؟

موفق الربیعی: همانطور که رهبر معظم فرمودند و بعدش هم خود اینجانب تکرار کردم حضور عناصر سازمان مجاهدین در اردوگاه اشرف، امری نامطلوب است. اینها در اردوگاه اشرف کاری ندارند غیر اینکه علیه دولت عراق و رهبر معظم توطئه کنند. حالا دولت عراق به جهنم، اینا دائما خاطر "آقا" را آزرده می کنند.

برادر خ: اینا رو که خودمونم میدونیم. یه چیزی بگو که ما ندونیم. ما که میدونیم اینا همه ش توطئه می کونن. اما، شومام که غریبه نیسی، ما خودمان اینجا کسانی رو که توطئه می کونن یواشکی سوار ماشین می کونیم و یا طنافیشون می کونیم و یا کارتیشون می کنیم. بعدش هم که سر و صدای قضیه دراومد "آقا" میان پشت قضیه و میگن اینا عوامل خودسر بودن. یعنی خفه. حرف نباشه. اینا خودین.

موفق الربیعی: ما هم بحمداله توانستیم در عراق گردان عوامل خودسر خودمان را راه بیندازیم و یک کارهایی بکنیم اما هنوز زورمان به اینا نرسیده. این است که دنبال بهانه میگردیم. شما بهانه سراغ نداری؟

برادر خ: بهانه که چه عرض کونم. اما رهنمود زیاد داریم. البته "آقا" خودشون تو خط رهنمود استاد مان.

موفق الربیعی: "آقا" یکی دو ساعتی ما را رهنمودی کردن. اما خوب شما هم بفرمائید بکنید. شاید باعث بشه ما وظیفه مان را بهتر انجام بدیم.

برادر خ: رهنمود مهنمود که زیاته. بچشم. عرض میکونم. اولندش که باس تا از دستتون میاد اینا را اذیت بکونید. آبشون را قطع کونید. برقشان را قطع کنید. اگه میتونید باهاشون درگیر شین و توی دعوا با چاقو بزنیدشون. بعدشم بگید ما خبر نداریم کی بود. بگید امت حزب اله عراق خودسرکی رفتن اینا را بزنن، تازه مامورین ما مانع این شدن که مردم عراق حساب اینا را برسن. اگرم شکایت کردن و اطلاعیه دادن شما هم اطلاعیه بدین و بگین اینا دارن جو سازی میکنن. بگین اینا دروغ میگن. بگین اینا خودشون خودشونو کتک می زنن که آبروی امت حزب اله عراقو ببرن. خاطرتون نیست مگر امام راحل اوائل انقلاب چیکار میکردن؟ دمش گرم. خیلی باحال بود امام. ما اینارو میگرفتیم زخم و زیلیشون میکردیم. امام فرداش میفرمود اینا منافقن و خودشون خودشونو شیکنجه میکونن که آبروی نظامو ببرن. بعدشم به ما پیغوم میدادن که شوما کاری به این سر و صداها نداشته باشین و کارتونو بکونین. مام آی میخندیدیم.

موفق الربیعی: اینکار ها را اوندفعه "آقا" فرمودند. ما هم تا اونجا که میشد انجام دادیم. چیزی دیگه به فکر شما نمی رسه؟

برادر خ: چرا. پیشنهاد میشنهاد که زیاده. اما اولش بفرما بینیم واسا چی دمب ساعت میری وقت "آقا" رو سر اینجور مسائل بی اهمیت میگیری؟ "آقا" هزارتا مخشله داره. باهاس مسائل جهانی رو راس و ریس کونه. همین پیام اوبامای ناکس رو ببین. اگه "آقا" در عرض سه شماره بهش جواب دندون شیکن نداده بود از فردا رئیس جمهور و رئیس مجلس و رئیس کوفت و امام جمعه دلغوزآباد، مث قاشق نشسته می پریدن وسط میدون و یه چیزایی مگفتن که اوضاع امت حزب اله شیرتوشیر میشد. حالیته که چی میگم؟

موفق الربیعی: برادر به امام زمون، خود "آقا" احضار فرمودند. بنده اصلا نمیخوام مصدع اوقات گرام ایشان بشوم. ثانیا اینطور که شما فکر میکنید هم نیست. اینها پدر ما را توی عراق درآورده اند. وگرنه که "آقا" اینقدر نگران اوضاع نبود که خودش مستقیما و بطور علنی از طالبانی بخواهد که عراق به تعهداتش در مورد مجاهدین عمل کند. اصلا این تعهدات که علنی نشده بودند. "آقا" آنقدر این موضوع برایش مهم بود که خواسته یا ناخواسته علنی اش کرد و دست ما را توی پوست گردو گذاشت. حالا دیگر کسی نمیتواند بگوید اینها کسی نیستند و از این حرفا.

خبرنگار خ: خیلی خوب داش نمیخواد اینقذه روضه بخونی از "آقا" ایراد بگیری. خوب گوش کون ببین چی میگم. بگید سربازاتون به زور بیریزن توی خونه هاشون و یه چیزایی اونجا بذارن. مثلا وافور و مواد مخدر. چندتا بطری عرق سگی هم بذارید. فقط مواظب باشین برادرا عرقاشو نخورن جاش آب بیریزن که خیطی بالا بیاد. بعدش بگین تو رادیواتون بگن اینا را اونجا پیدا کردید. توی نماز جمعه هم اعلام کونین و بعدشم شعار مرگ بر منافق بدین. حالیته؟

موفق الربیعی: به همین سادگی هم که نمیشه این کارا را کرد برادر.

برادر خ: زکی سه! نمیشه؟ دمت گرم بابا. نمیشه کدومه. مام وقتی اولش بزرگون از قول امام فرمودن این کارا رو بکونید گفتیم نمیشه. اما کردیم و شد. شومام میتونید. اولش توکل کونید. بعدش هم سر کیسه رو شل کونید. کار نشد نداره حاجی.

موفق الربیعی: منظور شما این است که از اینها بهانه ی الکی بگیریم و بعدش حسابشان را برسیم. "آقا" هم همین را فرمودن. من تا حالا ده تا بهانه گرفته ام. نمیدانم چرا مردم عراق به بهانه هایم می خندند.

برادر خ: مثلاچه بهونه ای گرفتی مومن که بهت خندیدن؟

موفق الربیعی: مثلا گفتم این قرارگاه براشون بزرگه. گفتم اینجا 400 کیلومتر مربعه و برای 3500 نفر زیاده.

برادر خ: ها ها ها ها... خوب خنده داره که بهت خندیدن. مومن اقلا یه دروغی بگو که گزک دسشون ندی. براساس اطلاعات برادرای وزارت تا اونجایی که حاجیت خبر داره اندازه اونجا کمتر از چهل تاس. تو گفتی چارصدتا. خوب نوکرتم چیزی رو که همه می بینن و میشه اندازه گرفت که نمیتونی ده برابرش بکونی. خیلی باحالی. تو هم مث اون همشهری ما رفتی اسکناس بیست و سه تومنی چاپ کردی ها. دمت گرم بابا. فقط حواست باشه "آقا" نفهمه اینجوری گلاب زدی. ممکنه عصبانی بشه بگه حقوقتو کم کونن. "آقا" وقتی عصبانی میشه از این کارا میکونه. اصلا باهاس بیای خدمت برادرای وزارت دوره جدید ببینی. هم اطلاعاتت قدیمیه هم سبک کارت. زت زیاد.

---------------------------------
برای خواندن مطالب حسین پویا به وبلاگ زیر مراجعه کنید

http://hosseinpooya.blogspot.com/

هیچ نظری موجود نیست: