۱۳۸۶ اسفند ۲۸, سه‌شنبه

خطبه های نماز جمعه اصدق الواعظین




خطبه اول نماز جمعه
استاد دکتر اصدق الواعظین

18 مارچ 2008


"اتحاديه اروپا با صدور بيانيه يي اعلام كرد انتخابات ايران نه آزاد بود و نه عادلانه بود."


بسمه تعالی. مومنین و مومنات السلام علیکم. ....صبر کن برادر. نباید جواب بدید. این خطبه نماز جمعه است. عید دیدنی که نیست....شعار هم لازم نیست بدی برادر. همانطور که خبر دارید حضرت آیت اله امروز چیز هستند. چی هستند؟...نخیر. اون کی بود که گفت مرحوم هستند؟ نخیر مریض هستند و امروز نماز جمعه را ما چیز میکنیم. چیکار میکنیم؟ ......نخیر خراب نمی کنیم. برگزار میکنیم. برطبق دستورات کتبی دفتر مقام معظم رهبری که هر هقته با فاکس به دفتر حضرت آیت اله میرسد و این هفته آنرا به بنده داده اند، بنده خطبه اول امروز را اختصاص میدهم به مسئله پیروزی امت حزب اله در انتخابات دوره هشتم مجلس اسلامی و همانطور که ایشان دستور داده اند، با سوال کردن غیر مستقیم یک جوری که شما خودتان نفهمید، از شما در میاورم که به اعتقاد شما این انتخابات اسلامی بوده یا نبوده. یعنی من سوالاتی میکنیم که شما نمی فهمید دارم سوال میکنم. در حالیکه در واقع دارم سوال میکنم تا از شما چیز در بیارم. بنا براین من هروقت از شما سوال کردن غیر مستقیم می کنم شما چیکار میکنید؟... نخیر. کی بود گفت شعار میدیم. نخیر شعار نمیدید. جواب میدید.
خوب خطبه اول اینکه آن اتحادیه اروپا آن حرف بی ربط را زده که با صدور اعلامیه گفته که انتخابات ما نه آزاد بوده و نه عادلانه. ای استکباری، اگر با ما دوستی و اینهمه معامله میکنی و نفت می بری و چیز می فروشی، پس دیگر این مزخرفات چی است که میگویی؟ البته سخنگوی وزارت خارجه جواب دندان شکنی به آن نامرد ضد انقلاب داده. ولی ما هم جواب خودمان را چیکار میکنیم؟ ... بله. آفرین به تو برادر حزب اللهی. بله. میدهیم. خوب حالا این جواب چیه؟ ...نخیر منظورم این نبود که شما بگید جواب چیه. ما میگوییم که ای نامرد به تو چه مربوط است که انتخابات ما آزاد نبوده. میخواستی انتخابات آزاد بکنیم تا هر خر و گاو ضد انقلابی بیاید در مجلس. اینهایی که به مجلس ما آمده اند بحمدالله همگی چی هستند؟ ... نخیر. کی بود که گفت خر و گاو هستند؟ نخیر. اینها همه حزب اللهی مومن هستند. از اون گذشته شما اروپائیها فکر کرده اید که اینجا اروپا است یا انگلیس و آلمان است که هرکس برود توی مجلس بهش اجازه بدهند که هر حرفی میخواهد بزند. نخیر اینجا ما چیز داریم. ...چی داریم؟ .....نخیر عزیز من. حواستون کجاست. البته ما اینجا چوب و چماق هم داریم اما منظور من این نبود. منظور من این بود که ما اینجا ولی فقیه داریم و هیچکس در مجلس همینطور اله بختکی نمیتواند زر زیادی بزند. اگر بزند چی میشه؟ .... نخیر خرتوخر نمیشه. حواست رو جمع کن برادر حزب اللهی. این سوالات غیر مستقیم برای اینه که ما به رهبرمون نشون بدیم که حواسمون جمعه و انتخابات اسلامی بوده. خوب اگر بزند چی میشه؟ ... نخیر. گفتم که خر تو خر نمیشه. جواب سوال اینه که برادران اطلاعات چوب توی آستینش میکنند و آستینش پاره میشه و دیگه دست استکبار نمیتواند از آستینش بیرون بیاد. بله. این است نقش برادران وزارت اطلاعات در حفظ کیان نظام. عرض میکردم که همانطور که در اطلاعیه دفتر رهبر آمده این انتخابات حتی از انتخابات اروپا و آلمان هم دموکراتیک تر بوده. چی چی تر بوده؟ .... نخیر منظورم این نیست که چی تر بوده که شما میگید لباس من تر بوده. نخیر منظورم اینه که دموکراتیک تر بوده. نه اینکه تر بوده یعنی آب بهش ریخته بوده. اونجوری تر نبوده. یعنی خیس نبوده. بلکه اولش دموکراتیک بوده بعد دموکراتیک تر بوده. .... نمیخواد شعار بدید. این است که آن نامرد اتحادیه اروپا هنوز نمیداند که اروپا هم اگر بخواهد پیشرفت کند باید برای خودش یک ولی فقیه چیکار کند؟....نخیر مومن. چی چی را بخرد. مگر ولی فقیه خدای نکرده گاو است که بشود آنرا خرید. نخیر. باید یک ولی فقیه انتخاب کند. همانطور که در نظام ما انجام شده. البته اینکه میگوییم انتخاب کند اینطور نیست که یک انتخاباتی درست بشود برای ولی فقیه و مثل همین انتخابات یک مشت نمیدانم دزد و چاقو کش و فلان و بهمان کاندیدا بشوند. نخیر این یک انتخاباتی است که روش خودش را دارد که من بعدا برای شما توضیح میدهم. خوب. خطبه اول تمام شد. با سوالاتی که بطور غیرمسیتقیم کردم معلوم شد که انتخابات همانطور که مقام معظم ولی فقیه گفتند اسلامی بوده. حالا چند تا شعار بدهید تا من خستگی در کنم و برویم سر چی؟ .... نخیر. برویم سر سفره چیکار کنیم؟ مگر گرسنه هستید؟ وسط نماز است مومن. پاسخ این است که برویم سر خطبه دوم. خطبه دوم هم در باره چیه؟ .... د نخیر ده. این سوال را هم اشتباه جواب دادید. خطبه دوم در باره سهمیه گوشت هفتگی نیست. این موضوع که خطبه نمیخواد. برادران حزب اللهی اگر در این زمینه نیازی دارند باید از همان طریق بسیج حل کنند. خطبه دوم در باره چهارشنبه سوری است. یک وقت فکر نکنید در باره خوبی چهارشنبه سوری است بلکه در باره مضرات چهارشنبه سوری و وظایف حزب اله در مبارزه با چهارشنبه سوری که بر اساس دستورالعمل دفتر ولی فقیه خیلی چیه؟ ...بله احسنت بر شما برادر بسیجی. خیلی مهمه. اما خطبه باشه برای چند دقیقه دیگه. والسلام علیکم و رحت اله.

هیچ نظری موجود نیست: